call me when you're sober

idag var en helt okej skoldag. började med tidningsjournalistik i morse och det är en av de få lektionerna som jag engagerar mig i. Efter en bra start på dagen gick det dock nedför, från att ha varit jättepigg blev jag nu redo för att gå till sängs. Koncentrationsförmågan försvann, munnen slutade att prata och jag var som en ande som bara var.
efter skolan gick jag först hem till mor och hämtade ett par t-shirtar som legat där i ett tag och min älskade röda luella-väska. vissa plagg klarar man sig inte utan och de som jag hämtade var sådana. hittade dock inte min famous stars and straps t-shirt från london så nu är jag i upplösningstillstånd. jag minns att jag hade den på gbg-kalaset under cky och när jag kom hem. minns också att mamma tänkte tvätta den men att jag kastade mig över henne när hon tänkte slänga in den i maskinen eftersom det är handtvätt. efter det går spåren bort. hjälp mig att hitta min fsas-t-shirt!
vi håller på och bygger om hemma vilket resulterar i att majoriteten av nedervåningen ser förskräcklig ut, antingen går man på betong, sten eller grus. och det ska vi leva med under en vecka till! föreställ er mig vakna på morgonen, gå och hämta grejer på nedervåningen och till min fasa möta ett hemskt underlag. jag slår ju halvt ihjäl mig varje gång. likaså när jag ska ner och dricka under natten.
har samhällsläxa tills imorgon och vad diverse partier gör för att vinna folks röster. det går an med en läxa men om politik? nej tack. jag skäms nästan att erkänna är oinsatt jag är inom sveriges politik. med det här sagt har jag dock fått lite mer inblick under kvällens gång då jag har sökt lite på diverse kvällstidningars hemsidor (mycket smidigare än att läsa i tidningar).

med det här sagt ska jag nu ner och ta ett glas vatten och titta på mina favoritprogram, jackass och viva la bam. tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0