i will follow you into the dark

andra dagen i skolan och jag är redan tillbaka till ruta ett. det är nu verkligheten har börjat komma ifatt en... inte längre någon slö dag som titt och tätt har uppstått under sommarens gång då man har kunnat ta det lugnt och softa framför tvn om så velat. nej, nu är det struktur som gäller. gå upp tidigt på mornarna, springa till bussen som jag alltid ändå tycks missa, halvsova under lektionerna och senare inse vilken total idiot jag är som inte koncentrerade mig eftersom jag alltid tycks vara panikslagen kvällen innan prov och inlämningar.
jag har sagt till alla i min omgivning att jag ska skärpa mig i år, att jag ska planera och vara fokuserad men ändå känner jag att det inte kommer gå vägen. jag tror att jag är för bekväm för det. det är så enkelt att planera och vara strukturerad men därefter brister det för mig, det hjälper inte att planera om man inte tar tag i det. gnistan finns inom mig någonstans men den har ännu inte börjar lysa igenom.

purdy2     purdy1

förövrigt så ligger dessa plagg högt på min önskelista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0