my dearest

jag är en sådan där person som har väldigt udda fötter,  storlek 39 har jag och det låter kanske inte så illa. problemet är att jag har både höga vrister och breda fötter. kanske inte idealet för när man envisas om att köpa ytterligare ett par slip on vans som jag fick för mig att göra för en månad sedan. det hela slutade med att jag fick lämna in mina älskade nya skor hos skomakaren för jag insåg snabbt att jag hade glömt hur jävla ont det gjorde att töja dem själv. sagt och gjort, skorna blev perfekta efter att ha blivit lestade.
men så idag, skulle jag ta på mig mina älskade skor men fann dem inte. det var först när jag tittade ut i regnet som jag såg dem -utanför taket! genomblöta med varsin vattenpöl i vardera sko. det kanske inte låter så illa men faktumet att jag har cp-fötter gör det hela till ett stort problem. jag fick kämpa i en kvart med att få i en fot i skon eftersom de har krympt. om jag ändå visste om det var pappa eller pia som gjorde det.... 
så, just nu har jag på mig mina älskade skor och sitter med hårtorken i hopp om att de kommer torka innan jag somnar och att de inte kommer vara svåra att få på mig imorgon.

ljuspunkten på den panikfyllda kvällen var dock den här t-shirten som självklart är helt slut. det är inte min dag känner jag.

102738-5

Kommentarer
Postat av: jannike.

så himla snygg tisha!!!!

2006-08-28 @ 00:04:41
URL: http://odetobetty.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0