Macbook och mycket mer!

Julen har varit bra. Andra året utan mamma och det har faktiskt inte varit jobbigt. 
Vaknade ganska tidigt på morgonen och åt en god frukost och lekte den årliga julklappsleken. Klockan ett åkte vi till Pias föräldrar och åt julmat, kollade på Kalle och hade en julklappsutdelning. Efter det åkte vi till farfars grav och tände ljus. 10 år har gått men det känns som igår.
Vid sjutiden hade vi den större julklappsutdelningen och jag blev oerhört förvånad och glad. Förväntade mig inte många klappar eftersom vi fick så extremt många i fjol. Fick en Macbook laptop! 

- Macbook laptop
- Presentkort: skoaffär 800kr
- Presentkort: Åhlens 150kr
- Presentkort: Intersport 250kr
- 10 gratis hyrfilmer Videomix
- Pengar
- Svart mysdress i velour
- Halvlånga randiga pyjamasbyxor
- Blå/röd randig luvtröja
- Svart oversize t-shirt/klänning 
- Gråa tights med stjärnor
- CD-skiva: +44 - When your heart stops beating
- DVD: Robbie Williams, dvd från turnén som jag var på
- Tre smycken till mitt Pandoraarmband
- Underkläder
- Förvaringsboxar med döskallar
- Trisslott: vinst 50kr
- Prydnadstomte
- Duschkräm från Bodyshop

xxx. Julen var väldigt bra med andra ord. Hoppas att eran också var lyckad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0