Nationellt prov i Matte B, bomb i stan, ny frisyr

Det har minst sagt varit en hektisk dag. Började klockan 8.00 och hade nationellt prov i matte B. Blev klart på en timma medan det fanns folk som satt fyra timmar. Det går som det går.

Lika snabbt som jag kom hem vände jag eftersom det fanns en tid att slinga mitt hår. Nu är det en någorlunda jämn färg och med få gula inslag. Klippte det även ännu kortare på längden men det är fortfarande "lutande". (bild kommer snarast möjligt)


Så fort jag kom till stan insåg jag att ryktet om en bomb i stan verkligen stämde, en stor del av stan var avspärrat och bomben var placerad i byggnaden bredvid hårsalongen! HELVETE. Vilket liv. Men spännande var det, fick leva i CSI:s värld för en stund.


Det kom in en jättesnygg kille i samma klass som Travis Barker (som är en bragd). Han hade bruna dreads, rutiga stuprör i tyg, t-shirt och hoodie samt converse. Kommer ta ett tag innan jag glömmer honom...

Ey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0