Nostalgikänslor

Ligger i mina varma och mysiga säng med min Macbook i knät. Har redan hunnit döpa henne till Stella. 
Har drabbats av nostalgikänslor efter att ha hittat en CD-skiva som Malin gav mig i våras. Det är en period som jag kan sakna otroligt mycket. När jag tänker tillbaka på det var livet så bra men just då kändes det jättejobbigt. Det är konstigt att jag alltid tänker tillbaka och saknar istället för att ta tillvara på dagen. Ändring måste ske och det med basta!

Idag har jag och min syster varit och firat lite jul med mormor och morfar. Det var roligt att träffa dem, det sker allt för sällan. Ska försöka att ta mig tid att träffa dem mer.

Imorgon ska jag till stan och leta efter en snygg väska till Macbooken. Någon som har tips på modell/affär? 

Over and out. 

Kommentarer
Postat av: Miss Gallery 2008

Excellent site.
Well done.
Seen that done for the people.
I invite you to visit my site.

2008-02-06 @ 16:18:43
URL: http://www.miss-gallery.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0