Ny mobil

  102738-39

Har äntligen köpt en ny telefon så nu har jag ingen direkt användning av min LG U880 (som Markus faktiskt har.) Istället har jag nu en ännu bättre och snyggare Sony Ericsson K800.
Eftersom jag tidigare hade en svart telefon (som alla andra har) ville jag ha en mer ovanlig. Silver var inte heller ett alternativ eftersom även det är uttjatat. Istället blev det brun som faktiskt är jävligt snyggt.
Bra kamera har den med. 3,2 mega pixlar samt med blixt.

Jag klippte mig igår och en tydlig bild kommer upp imorgon. Det blev iallafall snedlugg och kortare där bak men samma längd som innan där fram.

Bjuder på en bild från igår som är tagen innan jag klippte mig.

102738-38

Klänning: H&M
Strumpbyxor: Lindex
Jacka: Dicksons
Skor: Vans
+ jättelång röd halsduk från och svart mindre väska från H&M


Dagens Bästa: Markus Fagervall - Fly Away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0