Säsongsavslutning av OC

102738-43

Grät floder igår under säsongsavslutningen av The OC. Sure, jag visste att Marissa skulle dö men trots det blev jag ändå känslosam. Adam Brody, Seth, är och förblir min våta dröm. Han och Travis Barker får gärna fråga om min hand.

Blev så fruktansvärt förbannad igår när jag fick tillbaka kursprovet för engelska B. Fick bara VG och ligger på MVG. Damndamndamn. Måste sluta att stressa under provtiden.

Förövrigt förstår jag inte all den här hysterin angående Longchamp väskorna som enligt mig är skitfula! Får känslan att det är lita "Henry Lloyd hysteri" dem. Statusen att ha märket fångar köpare.
Smak är subjektivt och mycket kan jag förstå att folk köper även om det inte faller mig i smaken men dessa väskorna är hatobjekt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0