dry your eyes mate

tre dagar i rad är jag fast vid TV:n, på tisdagar visas nämligen den nya och ack så bra, serien ugly betty. sedermera kommer grey's anatomy som jag är fäst vid. på onsdagar visas OC och en torsdag som den här kommer snart medium. med det här sagt är det relativt simpelt att dra slutsatsen att jag är besatt av TV:n och det stämmer. faktum är att jag spenderar mer tid där än vid datorn. dock är ingen ångest nödvändig eftersom jag gör allt i "rätt ordning" som min pappa brukar uttrycka sig. jag är i skolan, pluggar och tränar innan jag kan unna mig TV-tittande. kan inte påstå att det var så här förr men helt plötsligt har jag blivit oerhört motiverad gällande skolan och träningen, vilket jag även får cred för. thaaaanks!

annars så har jag tänkt att finslipa på min önskelista. jag har ganska svårt att komma på önskningar när det väl gäller så om du har några att erbjuda är det välkommet.
det jag har kommit fram till är dock tatueringar vilket aldrig blir av även om vad jag vet vad motivet ska vara. väskan från asos som jag har haft med i ett tidigare inlägg är en favorit, likaså tofflor därifrån. har även hittat ett armband som påminner om nicole richies på asos.
hittade precis den här och den är så jag. nu blev jag överlycklig!


Kommentarer
Postat av: Alanveronika

Keep safe. Look out for one another.

2009-07-09 @ 11:29:48
URL: http://alanveronika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0