go with the flow

uppdateringen har varit usel på sistone. beror mestadels på att jag har mycket att göra i skolan och helt enkelt inte har tid. förhoppningsvis kommer jag komma upp i takt som förr.
har nu fått reda på vad jag ligger på för betyg i tidningsjournalistik och det blev en positiv överraskning, ligger på gränsen mvg men fick ändå enbart vg. nu i efterhand önskar jag att min ambition på de första inlämningsuppgifterna hade varit högre, då hade jag garanterat fått mvg. känner dock att den här kursen har gett mig ofantligt mycket, mitt språk har utvecklats genom bättre formuleringar och ordval.

förutom plugg har jag dessutom hunnit gå ett par vändor i stan, lägger upp en bild senare på vad jag har införskaffat. nu måste jag gå, ska på kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0