Hemma från skolan

Vaknade imorse och hade panik över att jag inte kunde något till spanskaprovet. I kombination med det hade jag fruktansvärd huvudvärk så jag bestämde mig för att vara hemma och kurera mig och plugga.
Har inte kommit jättelångt med pluggandet men jag har skrivit alla glosorna på datorn vilket blev fem A4-sidor. Som sagt, många ord.

Var i stan igår för att köpa skorna som jag nämnde i det forna inlägget. De var slut och kommer inte in igen. Blev förkrossad. Någon som vet någon liknande sko, eller affär där de finns? Thaaanks.

Dagens bästa: Blink 182 - Not now

Kommentarer
Postat av: Micke Gustavsson

Jag gillar din blog!

Postat av: Raymondviktoria

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-01-19 @ 10:00:22
URL: http://raymondviktoria.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0