Hysteri om hår

102738-36 
Måste verkligen beställa en klipptid och det med basta! Efter många hårfärgningar (säg en färg och jag har haft det) har jag låtit mitt hår vila. Nu är det mycket friskare men det fruktansvärda är att det för är en blandning mellan fem olika blonda (och gula) nyanser.
Ska troligtvis klippa snedlugg igen eftersom jag passade bättre i det än den spikraka luggen som jag har haft i höst.

Upptäckte idag att jag har varit medlem här i 100 dagar.

T-shirt: Famous Stars And Straps, London
Kofta: Gina Tricot

Dagens bästa: +44 - When Your Heart Stops Beating

Kommentarer
Postat av: Pillan

;)

2006-11-30 @ 15:37:35
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0