idol

felicia åkte ur och det gjorde mig lycklig. nästa som jag önskar ska lämna idol är erik. jag har från första sekunden haft svårt för både hans sång och attityd. markus är den som jag kan lita på i vått och torrt. att han är snygg är ju definitivt ett plus. idol fick mig även att gråta ikväll, när johans bror hade skickat en hälsning forsade tårarna på både mig och min syster ner. det var vackert!
efter idol kollade vi på den nya filmen om oliver twist som var oerhört bra! den var jobbig att se periodvis vilket och beror på att jag blir väldigt känslosam.

det är stor chans att jag ska till ikea med min syster och hennes pojkvän och sedermera åka till lisebergs julmarknad. hur som helst tror jag att det blir roligt.

för övrigt längtar jag tills om en vecka när lönen kommer så att jag kan shoppa ännu mer. tror dock att jag och therése ska beställa från asos imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Blev också glad över att Felicia åkte ut. Men Erik är fan den bästa alltså. ShiT!!
Markus är också bra, men tråkig.. och så ser han ut som 50.
Grät också när videon visades haha.

Btw. P!atd är rätt bra :P

2006-11-18 @ 00:43:54
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Steinstella

It is the coolest site,keep so!

2008-10-27 @ 12:26:36
URL: http://www.enequist.dk/steinstella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0