Ikea och Liseberg

Ny layout som jag känner mig sådär nöjd med. Vad tycker du, vad är bra respektive dåligt?

Jag åkte till Ikea och Liseberg igår med min syster och hennes pojkvän. Jag som inte hade några julkänslor innan dess, fick definitivt det igår. Både tack vare IKEAs julpyntning och hela stämningen på Liseberg. Ytterligare ett STORT plus var att spökhuset Gasten hade öppet på Liseberg. Therése var måttligt road av att behöva gå dit men det slutade att hon fick gå längst fram för att ett äldre par bangade (!) Som jag och Istvan skrattade. Men, för att vara ärlig hördes jag mest.

102738-27

102738-28

102738-25

102738-26

102738-29

Klänning: Gina Tricot
Jeans: Only
Mössa: H&M
Sjal: H&M
Jacka: H&M
Armband: H&M och Pandora
Skor: Vans

För övrigt har jag varit ute och övningskört två gånger (!) idag. Har insett att det inte är långt kvar tills min 18-årsdag den tredje februari så det är lägligt att ta tag i det. Passade på att göra ett teoriprov på Expressens hemsida där det gick mindre bra. 13/20 och då gick jag på ren logik. Lär nog behöva plugga till teoriprovet...

Nu ska jag lägga mig och läsa i min engelskabok. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Dvd Rental Mail

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2008-05-14 @ 13:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0