jag + ordning = kaos

Jag är i upplösningsförstånd. Har haft på känn under en veckas tid att mitt naturkunskapsblock som innehåller ytterst viktiga anteckningar om labbrapporter är puts väck. Har letat här hemma utan lycka och jag tror inte att det är i skolan. Okej om det endast vore jag som blev drabbad men även Emma drabbas av min klantighet. Inte nog med det, när jag letade efter blocket insåg jag att min ryggsäck är borta. Okej, den är väl inte så oerhört viktig men trots allt; en ryggsäck! Tänk om det låg viktiga saker där i, som mitt block?

Ikväll kommer Ugly Betty samt Grey's Anatomy, hoppas att det får mig lite mer i balans.

102738-30  102738-31

Kommentarer
Postat av: kerstin

Åh nej. Jag missade Ugly Betty igår. Attans.

2006-11-22 @ 08:43:36
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0