Jobb är slitsamt

Kommer för en liten kort stund sedan hem från jobbet. Är alldeles mör i hela kroppen och längtar efter att bara ta det lugnt i morgon. Tyvärr finns inte den möjligheten eftersom jag ska upp tidigt och jobba. Det blir tredje dagen i rad. Men, jag är trots allt ganska tacksam eftersom jag ska till London i februari. Ska shoppa och festa, har ju fyllt 18 och kommer in lagligt för en gångs skull. Hurray!

Jag drog med min pappa till Knalleland idag för att fråga lite om diverse abonnemang eftersom jag behöver ett nytt. Det billigaste hos tre lågt på 199kr/månad och om jag köper Sony Ericsson K8001 (eller något) kostar det drygt 350kr per månad. Jag är fortfarande skeptisk till att köpa en ny telefon eftersom min nuvarande fungerar fin fint. Aja, ska ner till stan i början av nästa vecka för att kolla upp fler erbjudanden. En sak är dock säker; jag är beroende av min telefon. Det känns som halva jag saknas.

 Dagens bästa: Placebo - Post Blue

Kommentarer
Postat av: Abdulvanja

Nice security code. Does it work?

2010-02-04 @ 08:48:47
URL: http://abdulvanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0