Skor, London och Miami Ink

102738-33

Är kär i dessa skorna som kommer från Vagabond och måste köpa dem imorgon. Billiga är de med, ynka 600kr.

Glömde av att skriva om den nya layouten i gårdagens inlägg. Den här må inte vara stunning men jag tycker om den. Jag blir glad av den eftersom det är behagliga färger och ett spännande mönster.

Slutade klockan 15 idag men trots det är hela dagen bortkastad. Kom hem - gick och duschade - tog på mig pyjamas - fördrivit tiden med att vandra i huset. Nu sitter jag här och har jätteångest över skolan. Harr så ofantligt mycket att göra fram tills jul att jag får ont i magen av tanken.

Har hunnit att kolla in all nödvändig information tills London. Ska troligtvis bo på Picadilly Backpackers Hotel. Sammanlagt går resan + boendet på drygt 1300 kronor. Snacka om billigt.

Miami Ink är min nya drog. Älskar tatueringar vilket resulterar i att jag älskar det programmet. Att de är snygga är såklart ett stort plus. Speciellt Ami och Yoji.

102738-34Dagens Bästa:  Queens Of The Stone Age - Go With The Flow














Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag förstår dig. Skorna var jättefina

2006-11-28 @ 09:41:44
URL: http://lovefromgothenburg.blogg.se/1/
Postat av: Klibbe-Klabbe

;)

2006-11-30 @ 15:37:41
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/
Postat av: Trondana

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2009-10-13 @ 10:23:27
URL: http://trondana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0