Telefoner i all ära...

Jag har ingen bra relation med min mamma, nog sagt om det. Men idag reagerade jag på att jag inte kunde ringa från min mobil och nu visar det sig att hon har spärrat den så att jag varken kan ta emot eller ringa samtal. Hon överträffar alltid sig själv och jag har inte gjort henne någonting mer än att inte ta skit från henne.
Istället måste jag ner till 3 snarast möjligt för att skaffa en ny telefon. Det känns ganska onödigt att skaffa kontantkort till telefonen och sedan köpa en ny telefon där jag vill ha abonnemang. Av att ha sett marknadets utbud tycks inget passa mig i smaken. Det är tråkigt och jag är arg.

Försov mig imorse vilket resulterade i att jag hade en liten stund samhällskunskap samt matte där vi hade ett prov. Det var enklare än förväntat men jag hade nog behövt plugga för att komma upp i godkänt. Matte B tar kål på mig.
Idag har jag även tränat och varit i stan och köpt julklappar. Min tolvåriga lillebror Felix får två par kalsonger från JC och så har jag planerat att köpa något mer till honom. Therése, systra min, får bland annat ett jättefint halsband i form av en större nyckel i ett läderband. Till mig blev det ett par skyhöga partyskor som jag troligen kommer bryta fötterna i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0