divine intervention

det är ett tagsedan jag skrev här senast. beror mestadels på att jag har så otroligt mycket att göra. försöker att hålla en jämn balans mellan skola, träning och vänner men det är som sagt svårt. den kommande veckan i skolan får mig att få ont i magen men- jag är ute i god tid! som idag vaknade jag kl 10 och gick direkt upp och satte mig och skrev på mitt samhällsarbete så nu har jag enbart två frågor kvar att svara på och jag har ända tills fredag på mig. sedan så har jag två svenskainlämningar, matteprov och spanskaprov. det som stressar mig mest för tillfället är att jag inte hittar min kalender och vet vad som ska ingå på spanskaprovet. jag har vänt in och ut på mitt rum men den är puts väck. aja, jag får ringa någon vän.

har varit i gällstad idag för att gå på lager 157 och affärerna runtomkring och det enda som jag fann var ett par marinblå, halvlånga mysbyxor av märket svea.

102738-15

han är het xD skulle inte direkt banga för honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0