go with the flow

102738-21     102738-20
jag längtar tills jag beställer den här ursnygga väskan och de söta tofflorna från asos den kommande veckan.
jag är verkligen i behov av tofflor eftersom jag har väldigt lätt för att frysa. trots att jag avskyr katter tycker jag att just de var söta och kan inte motstå frestelsen. väskan är gudomlig, nog sagt.

låg vaken och läste klart den andra kvinnan i natt så jag somnade strax efter tre. jag rekommenderar verkligen den boken, fast bered dig på att vara nervös i slutet...  
ska köpa de andra böckerna av jane green eftersom hennes sätt att skriva föll mig verkligen i smaken.
var egentligen planerat att jag skulle på djävulen bär prada idag men eftersom jag önskar läsa boken innan jag ser den får den vänta i någon vecka eftersom jag jobbar helgen som kommer.
någon som har sett den? är den så bra som det sägs?

hittade en länk på kerstins blogg där man kunde göra en figur. jag är faktiskt förvånad över hur jag lyckades få den att efterlikna mig. jag har ju snaggat hår på ena sidan och det är blont. egentligen har jag spikrak lugg men jag brukar tupera upp håret every now and then. har även liknande glasögon. t-shirt med tryck är också ett populärt plagg hos mig kombinerat med ett par svarta jeans med kofta samt mina trasiga converse (jag måste köpa nya!) 102738-22
fan vad ballt...















 

Kommentarer
Postat av: Modebladet

Snyggt! Svara gärna på veckans fråga, http://modebladet.blogg.se/221006195641_veckans_frga.html

2006-10-23 @ 18:01:12
URL: http://modebladet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0