monkey wrench

fan. har noll inspiration för skolarbete. satte mig med hemtentan i tidningsjournalistik för en stund sedan och det känns meningslöst. det som jag har kommit fram till är bara bajs. trött är jag med. vaknade 7.30 och började kl. 8.30 idag, enbart för att jag var tvungen att gå på exursion i naturkunskapen. de andra var hemma och sov kan jag gissa. jag vill sova men icke, har inlämningar och prov upp till öronen och ska strax iväg på en intervju för en inlämning. efter det ska jag träna för att bli lite piggare och skriva reportaget tills imorgon. stress är inte min femma och ändå är jag ute i god tid tillskillnad från annars.
har så mycket att göra att jag inte ens har ro när jag går i stan (!) det var längesedan jag kom hem från stan utan något kap. har nästan överträffat mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0