monkey wrench

102738-19

skorna ovan kommer från skopunkten och blir dina (och mina) för ynka 249kr!

det har gått ett par dagar sedan jag sist bloggade och mycket har egentligen inte hänt. igår slutade jag elva som alla andra fredagar och jag gick ner till stan och träffade johanna en stund på busstorget. efter det bar benen mig till gina tricot där jag fann en jättesöt svart trekvartsärmad sidenblus med ljusgrå små prickar på. det känns som jag måste uppdatera min garderob, inte enbart gå runt i mörka stuprör, vans, band t-shirt med en kofta över. jag har alltid haft en speciell länk till mode men det är först nu på sistonde som jag har börjat inspireras ännu mer av det men ändå kombinerar det med min egna stil.
efter mitt kap på gina tricot mötte jag upp ett par tjejkompisar och gick till h&m. senaste numret av cosmopolitan har haft med ett guldigt, halvlångt halsband i form av en old school stereo därifrån men tidigare i veckan när jag var inne hade de tyvärr inte fått in det ännu - förrens igår! det glädje mig verkligen eftersom jag är extra kräsen gällande smycken då det inte får vara för pråligt.

tränade och solade igår med. det är ytterst sällan jag solar men nu när hösten är kommen känner jag mig fruktansvärt grådassig och trött. 
på kvällen var jag med emma, mikaela och sheana och hade en lugn myskväll som inkluderade att vi åt pizza, godis och kollade på idol som var det bästa hittills!! temat kunde inte ha varit bättre då jag innerst inne själv är en rocknisse. johan sjöng dessutom min favoritlåt med foo fighters (som fick mig att längta tillbaka till konserten i london i juni.) 
skönt att snäckan åkte ut iallafall, det var något med honom som fick mig att få migrän varje gång jag såg honom.

idag har jag städat lite på rummet, tittat på donnie darko och ett par avsnitt från prison breaks säsong 3 (helvete vad spännande!) och nu har jag legat och läst den andra kvinnan av jane green de senaste fyra timmarna. alla bör läsa den boken, den skildrar verkligheten på ett ypperligt sätt som får mig att skratta. 102738-18






nej, nu ska jag gå ner till resterande familjen då jag hör ekandet av rolling stones en dvd från högtalarna i vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Skulle behöva lite färg jag med. Har nog aldrig varit så här blek som nu...

2006-10-22 @ 01:18:08
URL: http://city-living.blogspot.com/
Postat av: Ella

Tack för 2 bra tips! (Väskan från Asos och skorna från Skopunkten)Kram Ella

2006-10-23 @ 20:46:38
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0