not ready to make nice

vanligtvis brukar jag sitta med skolarbeten kvällen innan men ikväll är jag fylld av en lättadskänsla, har nämligen gjort klart två stora inlämningar som ska vara inne på fredag. jag har blivit sporrad och har helt plötsligt den där viljan som jag har längtat efter länge. jag håller min planering för jag vet att det är bäst i slutändan.
imorgon ska jag sätta igång med att skriva hemtentan i tidningsjournalistiken. nog med att jag brinner för journalistik men hemtenta känns ganska avlägset då jag vill skriva fritt. å andra sidan ger det mig ytterligare en chans att visa vad jag går för!
det är på tok för mycket att göra i skolan, har i genomsnitt tre inlämningar/prov per vecka, idag hade jag spanskaprov (vilket jag inte hade hunnit plugga på). jag prioriterar hellre de ämnena som jag vet att jag har chans att få bra betyg i och höjer dem än att lägga ned energi på ett ämne som jag inte är bra på.

förövrigt så ska jag och emma och till london på sportlovet och det så bli galet. jag saknar den staden jättemycket. jag har dessutom fyllt 18 när vi åker.

Kommentarer
Postat av: Aleksandermelissa

Good web with cool info. Thanks.

2008-09-24 @ 11:54:31
URL: http://aleksandermelissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0