schools out for... a week

nu är det efterlängtade lovet äntligen här. egentligen känns det mest som en pina för nu har verkligheten kom ifatt mig om hur fruktansvärt mycket jag behöver göra under lovet. tre stycken svenskinlämningar och ett stort samhällsprov väntar mig veckan efter lovet. helvete. dessutom kommer johanna under lovet och då kan jag ju inte plugga...
skoldagen har varit kort, slutade klockan 11 och har fått tillbaka min samhällsinlämning. Jag blev nöjd över mitt VG eftersom han är så fruktansvärt noggrann över att man aldrig ska glida ifrån ämnet vilket jag inte gjorde, som han även kommenterade. det känns som han har börjat gilla mig lite mer än förr...

sitter för tillfället i skolan och väntar på sara, vi ska ner till stan och shoppa. tänkte köpa ett par röda stövlar från din sko. har endast sett dem på reklam men jag  hoppas att de är lika snygga i verkligheten. jag önskar även att finna ett smalt skärp i antingen rött, grönt eller brunt. det skulle inte heller sitta fel med en mönstrad klänning.

jag och emma ska till london i februari och har nu kollat upp priser för flyget och det är ju svinbilligt! det kostar drygt 600kr så det blir att boka nästa vecka. jag längtar jättemycket och så ska jag ju träffa rich där med (typ världens snyggaste kille btw)

skulle vilja gå ut i helgen men jag finner det omöjligt eftersom jag ska jobba ikväll, imorgon och på söndag. måste dessutom plugga. jag känner mig som en stud vilket i och för sig är bra då det betyder att man är duktig.

nej, nu ska jag springa ner till matsalen och äta och sedermera ut och röka som jag försöker sluta med... går ju så bra!

ey


Kommentarer
Postat av: Ella

Ja visst är Markus jättebra!! Han är superduktig. Kram, Ella

2006-10-28 @ 07:40:48
URL: http://whattowear.blogg.se
Postat av: Fanny

As I told you, I keep an eye on you by reading this blogg ;D

Puss sandroooow gullet ! Duktig du varit i skolan btw!

2006-10-28 @ 10:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0