to the world

102738-17 
min hjärna har idétorka, återigen har jag raderat min inledning till det här inlägget då det enbart blir soppa av det. och soppa tycker man ju inte om. iallafall inte jag. nej, det är ingen mat. kött ska det vara! idag i skolan var det korv och ris, på tal om ingenting.
faktum var att skoldagen var ganska intressant (förutom naturkunskapsprovet) eftersom vi hade celebert besök av jonas hassen khemiri. aldrig har jag fått ut något så mycket av en föreläsning som av honom! han har förmågan att dela med sig av ett budskap på rätt sätt för att uppmärksamheten ska fortsättas riktas mot honom. som min svensklärare sade efteråt "det brukar alltid vara ett gäng som sitter längst bak som pratar, men inte idag, såvida alla inte skrattade var det knäpptyst."
imorgon har jag två inlämningar men whatever, fixar det imorgon efter skolan. har varit kaos idag.

som jag längtar utomlands. blir förmodligen ingen resa förrens under sportlovet igen då det är brist på tid. saknar london jättemycket. allra helst vill jag ändå till usa. faktum är att jag aldrig har varit där men det blir förhoppningsvis så snart. jag älskar att resa!

förövrigt köpte jag den här jackan idag på h&m för 600kr, som hittat för att komplettera min skinnjacka och gröna tygjacka (som inte är lämpad för det här klimatet, men snygg är den!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0