error operator

sitter här och lyssnar på taking back sunday och njuter av musiken. adam lazzara och gänget lyckas verkligen med sin musik, varenda låt från alla tre albumen är jättebra!

hade ett stort historiaprov igår vilket jag kände gick okej efter att ha pluggat kvällen innan. jag måste bli mer ambitiös och satsa mer på mina studier. om ett fåtal år kommer jag att studera på högskolan vilket får gymnasiet att verka som förskola.
jag ser på min tolvåriga lillebror hur bra han har det... han kan vara ute och åka på sin skateboard efter skolan med kompisar, inga bekymmer där inte bortsett från när jag tvingar honom att göra sina läxor. jag lägger ner med möda på att det ska gå bra för honom än på mig själv vilket är både bra och dåligt.

tränade x-bike igår vilket jag inte skulle ha gjort eftersom jag låg döende i halsfluss förra veckan och fortfarande går på pencillin. efter att ha kört skiten ur mig under nirvanas låt "come as you are" och muse's låt "supermassive black hole" kände jag hur det började värka i lungorna och jag fick ingen luft. vad jag kom på efteråt är att man inte ska anstränga sig under doseringens gång.


Kommentarer
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:28:04
Postat av: Pederlive

I like your website. Good job.

2009-04-22 @ 10:42:23
URL: http://pederlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0