failure by designer jeans

känner att jag är nöjd med dagen eftersom jag har fått mycket gjort. har kommit halvvägs med mitt naturkunskapsarbete tills på måndag (jag är en usel planerare), jag har varit i stan och köpt en gudomligt söt mössa från h&m. vanligtvis brukar jag se ut som en fotboll i mössor men den var jag söt i. det var en stickad turkosgrön mössa med en blomma på sidan. passade till mitt blonda hår som handen i handsken.
har varit hemma och ätit och gick sedan till kimberley igen där jag var ikväll. kom hem ganska tidigt eftersom jag ville spendera lite av kvällen med familjen med så jag blev hämtad lagom till att jag inte missade sing a long allt för mycket.
jag och min kära syster har kommit på en suverän affärsidé som vi ska öppna i hollywood men den tänker jag inte avslöja något om för den kommer lyckas... en dag kommer du se oss och det med häpnad!

nyinköpt mössa inför hösten
102738-11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0