intermission

asos1
mina senaste förälskelser som kommer från asos.com

x. skorna vore de perfekta höstdojorna för att få lite variation med
    mina vans och converse.
x. svarta koftan är ljuvlig, älskar faktumet att den är
    aningen längre i modellen.
x. oversize t-shirt med döskallar vilket är så jävla ballt.
    oversize tröjor är bland det snyggaste som existerar.
x. kuvertväska i rött säger väl allt?
x. svart-vitt döskalleskjortklänning. föreställ er den med ett par
    svarta leggings och svarta slip on vans. ÅH!
x. simpel men ack så söt topp som är perfekt till fest.
    snyggt med mörka stuprör och ett par pumps till.

lyssnar för tillfället på franz ferdinand. det är ganska vemodigt eftersom det påminner mig om en tid i mitt liv som jag vill uppleva igen.
borde egentligen inte sitta här eftersom jag har så fruktansvärt mycket att göra i skolan kommande veckan. imorgon ska jag ha matteprov men har 20 sidor kvar att räkna. det kommer gå åt skogen.

Kommentarer
Postat av: Nikolaiirmelin

Your website is extremely interesting

2009-05-13 @ 12:15:09
URL: http://nikolaiirmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0