miss murder

en väldigt lugn dag börjar gå mot sitt slut. har varierat mellan datorn och tvn idag eftersom jag har blivit sjuk. har sett repris av top model fyra och MTV video music awards som sändes live från NY natten till igår. blev sur över att angels and airwaves inte vann pris för bästa nykomlings video. det som tröstade mig var dock när AFI vann pris och för att inte glömma panic! at the disco.

tänkte också lägga upp en ny bild på mig eftersom jag har gjort hårförlängning och färgat min lugg som egentligen skulle bli mörkröd men som blev rosa... får se om jag vågar riskera att färga det ytterligare en gång och hoppas att det blir rött än att behöva leva med rosa lugg i ytterligare två veckor.

har


Kommentarer
Postat av: Hallvardragna

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2008-12-16 @ 08:46:12
URL: http://hallvardragna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0