modern swinger

skulle till läkaren idag men självklart fick jag ett samtal 30 minuter innan jag skulle vara där att det var avbokat. så, nu måste jag vänta till 25 okt 8.00 för att sätta in en jäkla stav. jag blir så irriterad.
var tvungen att gå hem från skolan pga. olidlig mensvärk. i vissa lägen önskar jag att jag vore en man.

102738-13

nyklippt. jag saknar mitt långa hår och önskar att det inte vore lika uppklippt som det nu är... men men, hår växer och det tackar jag gudarna för! håret var jätteslitet så jag fick köpa ytterligare ett shampoo och inpackning. jag har sagt det förr och säger det igen; mitt hår är heligt!


Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken skön lugg du har!

2006-10-24 @ 18:50:17
URL: http://liiinny.webblogg.se/
Postat av: Yesterdaystargateinfinity

I really enjoyed my visit. A great site

Postat av: Aresonja

Nice site, welcome to my

2010-06-22 @ 07:03:54
URL: http://aresonja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0