the only difference

idag har jag var duktig eftersom jag gick både till och hem från skolan och dessutom haft idrott.
skippar däremot träningen idag eftersom jag är ovanligt trött. av någon anledning har jag kommit in i en svacka där jag har jättemycket ångest och är uppstressad. skolan är troligen en av de främsta orsakerna men jag har ingen ork till att ta tag i saker och ting. om det inte är det ena så är det något annat.

på tal om ingenting har kate moss blivit dömd att betala 27 000kr efter att ha rökt på scen när hon sjöng en duett med pete doherty. enligt irlands lag får man inte röka på offentliga platser... whatever, hon är ändå cool.

http://www.youtube.com/watch?v=5ylzZAjByGU

det där förtjänade inte brendan urie.
han är min dröm...

Kommentarer
Postat av: Tomjuni

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2009-04-08 @ 09:29:23
URL: http://tomjuni.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0