we're all to blame

jag förstår inte varför folk måste väsnas på morgonen, kan de inte inse härligheten med att sova länge? inte hemma hos mig i alla fall. de väcker mig genom att springa upp och ner i trappan, pratar, sätter på tvn och är allmänt förjävliga. de tar noll hänsyn till att det faktiskt finns en person som behöver sömn för att vara på rätt humör. de känner noll empati.
pappa har ringt till apple huset angående att köpa en bärbar mac till mig. vad ska jag säga, min pappa är snäll. det ska bli så skönt att få en helt egen dator... den andra bärbara datorn ligger bara och dammar i ett hörn i mitt rum.
väntar på att min syster ska komma hem för jag fruktar att jag har lagt upp mitt arbete helt fel så hon ska få rätta allt medan jag gör hennes portfolio layout. ganska simpelt byte för min del...
imorgon ska vi ta skolfoto och jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig. jag lär ju inte få sitta ned eftersom jag är lång, därför behöver jag inte ha något speciellt ned till annat än svarta jeans... funderar på att ta någon band t-shirt och min gråa kofta över samt ett längre halsband med rött hjärta.
i veckan ska jag lägga en beställning på asos.com och det känns som om det kommer att bli den här koftan och arbandet. enkelt och snyggt.

102738-12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0