OC - att jag alltid ska börja lipa

Som rubriken lyder börjar jag alltid att lipa under känslomässiga händelser. Känner mig smådum när jag sitter framför TV:n själv och är så pass inne i serien att jag börjar må dåligt. 
OC hade säsongspremiär idag och avsnittet fick mig att må dåligt; Marissa är väck - Ryan är tokig (löste sig dock lite i slutet) - Seth är allmänt söt - Summer vill jag bara ska hoppa upp och pussa Seth.

Förövrigt är jag irriterad på min Macbook, jag kan varken länka, lägga in bilder i inlägget, göra texten kursiv här på blogg. Det bör vara något med datorn då jag inte har haft problem med just det här på andra datorer. Någon som har svar på mina frågor? 
Med andra ord blir det här ytterligare ett tråkigt inlägg utan någon cool bild på OC-gänget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0