Smått och gott

Det har skett flera bra överraskningar under gårdagen och dagen. Istället för att börja skolan igen på måndag har det ändrats till onsdag vilket betyder att jag har två dagar extra att spendera att plugga! För det andra är min arbetshelg över och idag var det OB hela dagen. Fyndade en jättefin almanacka som påminner otroligt mycket om Sophie Kinsella's omslag till En shoppaholics bekännelser. En svart omlottkofta fick även komma med mig hem. Ordinarie priset var 200 men såldes för 100 och eftersom jag har 25% rabatt på H&M betalade jag endast 75kr. Som hittat! 
Träffade även David, min resekamrat till London i somras, och det var jättemysigt. Har saknat honom sjukt mycket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0